Sunday, July 4, 2010

KTM & Twilight

My friend selalu bercerita berkenaan dengan movie twlight akan kehebatan cerita dan ketampanan pelakon utamanya hampir setiap kali jika bercertia berkenaan dengan movie..Saya pernah menonton sekilas movie tersebut, tetapi hanya berhenti separuh jalan kerana pada pendapat saya that's not my taste...Di jadi kan cerita...Setiap hari untuk sampai to working place i have to take lrt and komuter to reached my destination..Last friday, seperti biasalah saya akan mengambil the sun newpaper (free copy) yang disediakan disetiap stesen lrt atau komuter..Di bahagian hiburan terselit cerita berkenaan part 3 of twilight (final eposide) : The Twilight Saga.. Dengan penuh perhatian saya membaca komen untuk cerita tersebut..Sehingga lah saya terlepas stesen yang sepatutnya saya turun... Nasib baik apabila menunggu train yang berikut tidak mengambil masa yang lama, leganya...Ha.ha.. so i manage to punch in before 8 am..he..he..i will keep in mind never ever missed my station again..;p

4 comments:

AbGJaS said...

Hi Juvi,
hahaha...mcm iklan tv, so preoccupied that u missed the train...hehe

hmmm... lama kita nda bersua...
abgjas hrp juvi sihat, dan blog makin cantik skrg.. :)

kayau said...

Abg Jas...he.he..ya hope x akan berulang lagi..
Ya, mmg lama x jumpa dgn abg jas..Ha.ha..semangat tgk blog abg jas, mango & lain2..Itulah baru berjinak2 dgn blog..
Harap abg jas pun sihat..& kelas tuisyen semakin maju :)

~PuRpLe BlosSom~ said...

haiiyohh cik juvie smpi terlepas train.. wahahhaa.. tu la.. kusyuk sgt.. ;)

kayau said...

hahaha, yalah dila...1st and the last tu..;p